مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 02:352023-06-24سياسي

تسهیل گری ازدواج آسان جوانان دغدغه دولت است/ واگذاری زمین رایگان به زوج های جوان


فرماندار ویژه ملایر تسهیل گری ازدواج آسان جوانان را دغدغه دولت خواند و گفت: یکی از اقدامات دولت در این زمینه واگذاری زمین رایگان در قالب نهضت ملی مسکن به زوج های جوان است.

- ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر تسهیل گری ازدواج آسان جوانان را دغدغه دولت خواند و گفت: یکی از اقدامات دولت در این زمینه واگذاری زمین رایگان در قالب نهضت ملی مسکن به زوج های جوان است.

سلمان اسماعیلی در مراسم جشن بزرگ وصال 20 زوج ملایری به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، مطرح کرد: دولت سیزدهم خود را متعهد به تامین زیرساخت های لازم در حوزه هایی همچون ازدواج آسان، تامین مسکن، اشتغال و تسهیلات ازدواج می داند.

وی با تاکید بر اینکه سیاست ها و برنامه های دولت در حوزه ازدواج آسان و تقویت خانواده در شهرستان ملایر را با جدیت دنبال می کنیم، افزود: تسهیل گری ازدواج آسان جوانان دغدغه دولت است و در این راستا گام های مثبتی برداشته شده است.

اسماعیلی ابراز امیدواری کرد با بهبود شرایط در حوزه های فرهنگی و اقتصادی که توسط دولت در دست اقدام است، شاهد رشد روزافزون نرخ ازدواج باشیم.

وی به واگذاری زمین رایگان در قالب نهضت ملی مسکن به زوج های جوان اشاره و مطرح کرد: با وجود همه تلاش هایی که برای تامین مسکن، اشتغال و سایر ملزومات زندگی، انجام می شود، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل گری ازدواج آسان جوانان دغدغه دولت است/ واگذاری زمین رایگان به زوج های جوان

تسهیل گری ازدواج آسان جوانان دغدغه دولت است/ واگذاری زمین رایگان به زوج های جوان