مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-08اقتصادي

تنش آبی بر «سادات محمودی» سایه افکند/ مهاجرت از سرزمین صنایع دستی


یاسوج_ تنش آبی بر روستاهای دهستان «سادات محمودی» شهرستان دنا سایه افکنده و این منطقه وارد چهارمین روز از بی آبی شده است.

- یاسوج_ تنش آبی بر روستاهای دهستان سادات محمودی شهرستان دنا سایه افکنده و این منطقه وارد چهارمین روز از بی آبی شده است.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها_ پژمان امیدی: تابستان از راه رسیده و گرمای سوزان با تکیه بر کم آبی حکایت از روزهای سخت بر بسیاری از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد دارد.

عدم توسعه متوازن مناطق روستایی در کنار ضعف های زیرساخت سازه دست به دست هم می دهد تا در چندین شهر و روستای استانی مشکلات به شکل پرواضحی نمود پیدا کنند.

نکته قابل تأمل عدم تحقق عدالت توزیعی روستا محور در سالیان گذشته بوده که واژه محروم و کمتر برخوردار را در ردیف اسمی روستاها قرار داده است.

در این میان، مناطقی پر ظرفیت وجود دارد که این ناهمگونی توزیعی بر رنج ها و مشکلات آنها افزوده تا شرایط برای زندگی به فرا سختی گرایش پیدا کند.

منطقه سادات محمودی دهستانی بزرگ از توابع شهرستان دنا در کهگیلویه و بویراحمد است.

همجواری خرسان و بشار در طول سال های اخیر برای مردمان سرزمینی که بر اساس سرشماری انجام گرفته در سال 1385 جمعیت آن 10 هزار و 30 نفر برابر با 2 هزار و 88 خانوار بوده است، تأثیری در تأمین آب آن نداشته و در سال های اخیر تنش آبی در بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی بر «سادات محمودی» سایه افکند/ مهاجرت از سرزمین صنایع دستی

تنش آبی بر «سادات محمودی» سایه افکند/ مهاجرت از سرزمین صنایع دستی