مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 14:052023-06-22اقتصادي

دستگیری ابر بدهکار بانکی در گلستان


رییس کل دادگستری گلستان از دستگیری ابر بدهکار بانکی در استان خبر داد و گفت: یکی از بدهکاران کلان که 500 میلیارد تومان تسهیلات از اعتبارات استانی را در قالب تسهیلات ارزی از استان خارج کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حیدر آسیابی پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار کرد: حفظ سه هزار فرصت شغلی در بخش تولید استان یکی از اقدامات شاخص دادگستری استان در یک سال گذشته است.

وی گفت: با تعامل و همراهی دستگاه های اجرایی از تعطیلی 39 واحد تولیدی جلوگیری و 74 واحد تعطیل، احیا شد.

  رییس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: با تاکید بر عزم دادگستری گلستان برای شناسایی بدهکاران کلان بانکی و بازگرداندن تسهیلات به بیت المال گفت: کارگروهی به همین منظور سال گذشته در دادسرای مرکز استان تشکیل شد که در نتیجه آن 56 میلیارد تومان تسهیلات بانکی معوق بازگردانده شد و یکی از بدهکاران کلان که 500 میلیارد تومان تسهیلات از اعتبارات استانی را در قالب تسهیلات ارزی  از استان خارج کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

  رییس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود از رسیدگی نزدیک به 500 هزار پرونده در مراجع قضایی و شوراهای حل اختلاف گلستان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: رسیدگی به این حجم پرونده در کنار پاسخگویی دست کم روزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری ابر بدهکار بانکی در گلستان

دستگیری ابر بدهکار بانکی در گلستان