مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-01فرهنگي

آثار راه یافته به مرحله پایانی هفتمین جشنواره تئاتر کمدی پند وپنت مشخص شدند


پس از بررسی آثار ارسالی توسط هیئت داوران در مرحله بازبینی ، آثار راه یافته به مرحله پایانی جشنواره تئاتر کمدی پند و پنت مشخص شدند.

- حبیب الله ناصری دبیر هفتمین جشنواره کمدی پند و پنت امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص برگزاری این جشنواره اظهار داشت: پس از بررسی آثار ارسالی  توسط داوران در مرحله بازبینی، راه یافتگان به مرحله پایانی هفتمین جشنواره تئاتر کمدی پند و پنت مشخص  شدند.

   وی افزود: مرحله بازبینی آثار این جشنواره که از اول تا چهارم تیرماه توسط  آقایان احمد شنبه نیا، محمد اختیاری و ابوالقاسم احدیان در هیئت داوران مرحله بازبینی به انجام رسید آثار راه یافته به مرحله پایانی در سه بخش به شرح زیر بدون اولویت اعلام شد.

دبیر جشنواره  کمدی پند و پنت گفت: در بخش نمایش های صحنه ای کمدی، نمایش کمدی کافه طلاق با نویسندگی ابراهیم زحمت کش وکارگردانی محمد زارعی  از گروه فانوس روستای سرباران و نمایش کمدی وقتی ماهی های دریای پارس بیدار می شوند با نویسندگی حسن سبحانی مینابی و کارگردانی داود رمضانزاده  از گروه توانخواهان ذهنی توانبخشی آزادگان میناب  و نمایش کمدی وصال با نویسندگی علیرضا رنجبری و کارگردانی علیرضا رنجبری و امید زعیم زاده  از گروه آوای میناب ، و نمایش کمدی ما آمده بودیم درس بخوانیم  با نویسندگی جعفر قاسمی 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار راه یافته به مرحله پایانی هفتمین جشنواره تئاتر کمدی پند وپنت مشخص شدند

آثار راه یافته به مرحله پایانی هفتمین جشنواره تئاتر کمدی پند وپنت مشخص شدند