مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-05سياسي

توضیح کتابخانه ملی درباره سرقت از خودروها


روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی در پی انتشار خبر درباره سرقت از خودروها در پارکینگ کتابخانه ملی که در فضای مجازی منتشر شده، توضیحاتی ارائه کرد.

- روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی در پی انتشار خبر درباره "سرقت از خودروها در پارکینگ کتابخانه ملی" که در فضای مجازی منتشر شده، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران اعلام کرد: پس از انتشار خبر مبنی بر سرقت از خودروهای شخصی در خیابان های اطراف کتابخانه ملی و بیان این مطلب که این دزدی ها در پارکینگ این سازمان انجام شده است، جهت روشن شدن موضوع و رفع شبهات به استحضار افکار عمومی می رساند سازمان اسناد و کتابخانه ملی پارکینگ مخصوص اعضاء محترم کتابخانه ندارد و محل توقف ماشین ها که در بلوارهای شهری و معابر عمومی قرار دارد مانند دیگر خیابان های عمومی شهر تهران است و سازمان اسناد و کتابخانه ملی اختیاری در خصوص این بلوار و معابر عمومی ندارد.

البته با عنایت به دغدغه اعضاء محترم کتابخانه ملی، در سنوات گذشته مکاتباتی با مسئولان انتظامی در خصوص ایجاد ایستگاه های پلیس در مجاورت کتابخانه انجام شده است.

خوشبختانه مدیریت محترم منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد، از سال گذشته احداث پارکینگ عمومی را که در ضلع شمالی ساختمان کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح کتابخانه ملی درباره سرقت از خودروها

توضیح کتابخانه ملی درباره سرقت از خودروها