مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-02سياسي

انجام اقدامات اساسی در حوزه راه ها، آب رسانی و تکمیل سدهای استان اردبیل


استاندار اردبیل خدمت به مردم را محور برنامه ریزی ها برای پیشرفت و مدیریت استان عنوان کرد و از انجام اقدامات اساسی در حوزه راه ها، آب رسانی به روستاها و تکمیل سدهای استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در نشست با اعضای شورای ائتلاف استان اردبیل اظهار کرد: با هدف خدمت رسانی به مردم در حوزه های زیرساختی، اقتصادی و فرهنگی، برنامه ریزی و انجام اقدامات اجرایی مورد توجه است.

وی با اشاره به حفظ ثبات و همدلی با نمایندگان استان اردبیل در مجلس، افزود: تلاش بر این بوده تا اقدامات بدون حاشیه و با وحدت رویه پیش برود و در همین راستا از هرگونه موضوعی که امکان به حاشیه کشانده شدن کارها شود، جلوگیری شده است.

استاندار اردبیل با اشاره به قرار گرفتن در سال انتخابات، ادامه داد: هیچ یک از مجریان انتخابات اعم از فرماندار، معاون فرماندار و بخشدار حق سوگیری در انتخابات را ندارند و برگزاری انتخابات در نهایت سلامت و امنیت دارای اهمیت است.

عاملی با تأکید بر تبیین اهمیت انتخابات مجلس و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت استان، بیان کرد: نمایندگان تأثیر بالایی بر پیشرفت استان ها دارند و با وجود نمایندگان قوی و پیگیر در کنار مسؤولان اجرایی، روند پیشرفت استان اردبیل شتاب می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام اقدامات اساسی در حوزه راه ها، آب رسانی و تکمیل سدهای استان اردبیل

انجام اقدامات اساسی در حوزه راه ها، آب رسانی و تکمیل سدهای استان اردبیل