مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-11سياسي

برگزاری اجتماع مردم مشهد در حمایت از حجاب و عفاف


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: فردا چهارشنبه 21 تیرماه برای حمایت از عفاف و حجاب و کانون خانواده، ساعت 16 در میدان بسیج اجتماع باشکوهی برگزار می گردد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: فردا چهارشنبه 21 تیرماه برای حمایت از عفاف و حجاب و کانون خانواده، ساعت 16 در میدان بسیج اجتماع باشکوهی برگزار می گردد.

حجت الاسلام سید محمد سلطانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برپایی اجتماع عظیم بانوان و آقایان در حمایت از حجاب و عفاف، اظهار کرد: 21 تیرماه 1314 روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است، زیرا در این روز مردان غیور و زنان مؤمن مشهدی در اعتراض به کشف حجاب رضاخانی در مسجد جامع گوهرشاد و به رهبری علامه بهلول گنابادی تحصن کردند.

وی افزود: هنگامی که این خبر به رضاشاه رسید، سؤال کرد بهلول کیست؟ مسجد چیست؟ آتش بار، آتش بار.

بنابراین از هر چهار طرف مسجد، مسلسل ها را به سوی مردم بی گناه و بی دفاع متحصن در مسجد گوهرشاد شلیک کردند و جمع کثیری به شهادت رسیدند که توسط ماشین های ارتش جمع آوری و در گورستان های اطراف مشهد به صورت دسته جمعی دفن شدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: این روز سرنوشت سازی بود، زیرا مردم مؤمن و متدین مشهد در اعتراض به کشف حجاب رضاخانی این گونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجتماع مردم مشهد در حمایت از حجاب و عفاف

برگزاری اجتماع مردم مشهد در حمایت از حجاب و عفاف