مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-02حوادث

کمک کردن به افراد مسن راهکار سارق و کلاهبردار شیاد کرجی


شخصی که با سو استفاده از اعتماد شهروندان مسن حساب بانکی آنها را خالی می کرد توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری شناسایی و دستگیر شد.

- کرج- سرپرست پلیس آگاهی البرز گفت: شخصی که با سو استفاده از اعتماد شهروندان مسن حساب بانکی آنها را خالی می کرد توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حکمت الله شجاعی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دنبال ارجاع چندین پرونده کلاهبرداری از افراد مسن و کهنسال در سطح شهر کرج بررسی تخصصی موضوع به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی محول شد.

وی افزود: بررسی های اولیه پلیس حکایت از این داشت که متهم با کمین کردن در اطراف خودپردازهای بانک سوژه های خود را شناسایی و با نزدیک شدن به آنها با بهانه کمک کردن اقدام به دریافت رمز کارت بانکی آنها کرده و از این طریق مبالغ موجود در حساب بانکی مالباختگان را به حساب خود منتقل می کرد.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه متهم در صورت عدم امکان انتقال وجه اقدام به سرقت لوازم مالباختگان می کرد، اظهار داشت: در ادامه با تلاش های کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری مخفیگاه نامبرده شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی این شخص در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک کردن به افراد مسن راهکار سارق و کلاهبردار شیاد کرجی

کمک کردن به افراد مسن راهکار سارق و کلاهبردار شیاد کرجی