مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 21:302023-06-27اقتصادي

رشد 8 درصدی پرونده های محاکم خانواده در کرمان


رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به این مطلب که طی سال قبل 14 هزار و 300 پرونده در محاکم خانواده رسیدگی شده است گفت: ورودی پرونده ها در محاکم خانواده 8درصد افزایش داشته است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به این مطلب که طی سال گذشته 14 هزار و 300 پرونده در محاکم خانواده رسیدگی شده است، گفت: اگر چه ورودی پرونده در سطح استان افزایش نداشته، ورودی پرونده ها در محاکم خانواده هشت درصد افزایش داشته است.

اکبر مختاری، افزود: پرونده های طلاق توافقی 64 درصد افزایش ورودی را داشته ایم که این میزان بالای ورودی پرونده نشان می هد که ثبات لازم در حوزه خانواده ها وجود ندارد و از سوی دیگر نشان می دهد در حوزه خانواده جای کار مسائل فرهنگی را دارد.

وی یادآور شد: از مجموع 64 هزار و 104 پرونده وارده به محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرمان طی سال گذشته، 58 هزار و 365 پرونده مورد رسیدگی و صدور حکم قرار گرفته است.

او ضمن تاکید بر این مطلب که تعداد 64 هزار فقره پرونده نسبت به جمعیت 700 هزار نفری شهر کرمان، آمار قابل توجهی است، ادامه داد: میزان ابلاغ الکترونیک در محاکم شهرستان کرمان 92 درصد است که این مهم یکی از خدمات قوه قضاییه به مردم به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 8 درصدی پرونده های محاکم خانواده در کرمان

رشد 8 درصدی پرونده های محاکم خانواده در کرمان