مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 13:552023-06-28بين الملل

تل آویو و «طوفانی» که از سمت کرانه باختری می آید


نگرانی تل آویو نسبت به گسترش توان موشکی مقاومت در کرانه باختری و هماهنگی میان حملات تروریست ها در سوریه و تقویت پایگاه های نظامیان آمریکایی در این کشور محور روزنامه های عربی بوده است.

- خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: گسترش توان موشکی نیروهای مقاومت فلسطین به ویژه در کرانه باختری، جایی که مقامات رژیم صهیونیستی انتظار آن را نداشتند، باعث شده نگران تل آویو نسبت به هرگونه نبرد آتی در این منطقه تشدید پیدا کند.

روزنامه رأی الیوم در گزارشی نوشت: یوآو لیمور یک کارشناس نظامی صهیونیست هشدار داده است که تل آویو باید نگران طوفانی باشد که از سمت کرانه باختری، اراضی اشغالی را دربرخواهد گرفت.

نیروهای مقاومت فلسطین در این منطقه موفق شده اند توان موشکی خود را گسترش داده و با ساخت موشک، شهرک های صهیونیست نشین نزدیک به کرانه باختری را هدف قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به شلیک 2 موشک از سمت شهر جنین تاکید کرد: 22 سال قبل مقامات تل آویو وعده نابودی قدرت خمپاره ای نیروهای مقاومت را قبل از آنکه تبدیل به یک طوفان شود داده بودند اما چنین چیزی محقق نشد.

آنها پیشتر نیز وعده های مشابهی مبنی بر اینکه هر تیراندازی به سمت شهرک ها، با واکنش سخت روبه رو خواهد شد اما امروزه شاهد آن هستیم که مذاکرات سیاسی جای خود را به مذاکرات با آتش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو و «طوفانی» که از سمت کرانه باختری می آید

تل آویو و «طوفانی» که از سمت کرانه باختری می آید