مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-19سياسي

خودکفایی مددجویان خراسان شمالی یکی از هدف گذاری های مهم است


28 درصد مردم استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و تلاش می کنیم با ایجاد اشتغال مددجویان و ترغیب آنان به تولید به مرحله خودکفایی برسانیم.

- محمدرضا حسین نژاد صبح امروز در آیین تجلیل از خودکفایی و توانمندی 2 هزار مجری طرح های اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) در سالن جلسات کمیته امداد خمینی (ره) گفت: با توجه به اینکه 28 درصد مردم این استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند اگر بتوانیم با ایجاد اشتغال مددجویان و ترغیب آنان به تولید به مرحله خودکفایی برسانیم به تراز مناسب در رونق اقتصادی خواهیم رسید.

استاندار خراسان شمالی یکی از هدف گذاری های مهم را ایجاد اشتغال برای مددجویان عنوان کرد و افزود: امروز خودکفایی 2 هزار شاغل یکی از توفیقات حاصل شده در این حوزه است.

وی توسعه تولید در ابعاد مختلف را برای سال جاری به عنوان یک هدف اصلی ذکر کرد و اظهار داشت: امیدواریم به سهم خود بتوانیم در مهار تورم در سطح کشور نقش آفرینی مؤثری داشته باشیم.

حسین نژاد همچنین هدف گذاری نخست خراسان شمالی را تأمین آب مطرح کرد و گفت: در سفر رییس جمهوری این موضوع پایه گذاری شد تا با انتقال آب های شمال شاهد افزایش آب کشاورزی و توسعه مجتمع های کشاورزی و دامداری و رونق اقتصاد کشاورزی استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی مددجویان خراسان شمالی یکی از هدف گذاری های مهم است

خودکفایی مددجویان خراسان شمالی یکی از هدف گذاری های مهم است