مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 22:502023-06-23سياسي

جهاد دانشگاهی می تواند نقش مهمی را در پیشرفت استان اردبیل ایفا کند


استاندار اردبیل با بیان اینکه جهاد دانشگاهی با توجه به ظرفیت های علمی خود در حوزه های مختلف می تواند نقش مهمی را در پیشرفت استان ایفا کند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدحامد عاملی در نشست با رییس جهاد دانشگاهی کشور اظهار کرد: با توجه به ظرفیت ویژه جهاد دانشگاهی در عموم حوزه های پزشکی، کشاورزی، صنعتی، حقوق و قوانین و.

، این نهاد می تواند نقش بسزایی در پیشرفت استان اردبیل داشته باشد.

وی افزود: استان اردبیل در بخش های کشاورزی و گردشگری جزو قطب های مهم و اساسی کشور محسوب می شود که بهره برداری حداکثری از این بخش ها نیازمند ورود جهاد دانشگاهی در کلیه سطوح است.

استاندار اردبیل ادامه داد: در حوزه صنعت نیز با تعریف زنجیره های مختلف در استان اردبیل، سعی بر تکمیل این زنجیره ها داریم که جهاد دانشگاهی می تواند حلقه اتصال این زنجیره ها باشد.

آمادگی استان اردبیل برای ایجاد مرکز رشد و فناوری در زمینه علوم انسانی عاملی با اشاره به فعالیت مراکز علمی و پژوهشی استان اردبیل تصریح کرد: ما از ایده های فناورانه در حوزه های مختلف به ویژه حوزه علوم انسانی حمایت می کنیم و آمادگی ایجاد مرکز رشد و فناوری در زمینه علوم انسانی را داریم تا برای حوزه های مختلف اجتماعی، راهکار و برنامه ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی می تواند نقش مهمی را در پیشرفت استان اردبیل ایفا کند

جهاد دانشگاهی می تواند نقش مهمی را در پیشرفت استان اردبیل ایفا کند