مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:322023-07-06سياسي

کتمان یک دروغ بزرگ با سانسور عضویت در شانگهای


جریان رسانه ای غربگرا ادعا کرده بود بدون FATF و همچنین توافق دوباره با آمریکا، امکان عضویت ایران در پیمان شانگهای وجود ندارد.

اما با روی کار آمدن دولت جدید، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: خبر عضویت رسمی کشورمان در سازمان همکاری های شانگهای، در اغلب نشریات زنجیره ای سانسور شد.

صرف نظر از اهمیت اصل خبر عضویت، نکته مهم تر این است که جریان رسانه ای غربگرا به شکل متواتر ادعا کرده بودند بدون FATF و همچنین توافق دوباره با آمریکا بر سر برجام، امکان عضویت ایران در پیمان شانگهای وجود ندارد.

این فضاسازی در ادامه همان ماموریت بزرگ تری بود که به نیابت از غرب، کشورمان را مجبور به تمکین در برابر آمریکا و اروپا با وجود همه عهدشکنی و بی صداقتی های شان معرفی می کرد.

چنین دروغ بزرگی در اوج قتل عام کرونا و درباره شرط تهیه واکسن هم، از سوی برخی دولتمردان وقت و رسانه های همسو عنوان می شد.

اما با روی کار آمدن دولت جدید، هم مشکل واکسن بدون برجام و FATF برطرف شد، هم صادرات نفت رکورد پنج ساله را شکست، هم بخشی از مطالبات خارجی ایران وصول شد و هم، ایران با استقبال اعضای عمده پیمان شانگهای (مانند چین و هند و روسیه) پریروز به عضویت این سازمان مهم منطقه ای در آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتمان یک دروغ بزرگ با سانسور عضویت در شانگهای

کتمان یک دروغ بزرگ با سانسور عضویت در شانگهای