مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-21پزشكي

استفاده از ظرفیت انجمن های علمی پزشکی در راستای پیشبرد اهداف آموزشی


معاون آموزشی وزارت بهداشت بر استفاده از ظرفیت انجمن های علمی در پیشبرد اهداف وزارت بهداشت در حوزه های آموزشی، پژوهشی، بهداشت و درمان تاکید کرد.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت بر استفاده از ظرفیت انجمن های علمی در پیشبرد اهداف وزارت بهداشت در حوزه های آموزشی، پژوهشی، بهداشت و درمان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابوالفضل باقری فرد در نشست رؤسای انجمن های علمی گروه پزشکی وزارت بهداشت بیان کرد: ضمن استفاده از نظرات انجمن های علمی، باید از ظرفیت بوردهای تخصصی و انجمن ها در پیشبرد اهداف وزارت بهداشت در ابعاد آموزشی، پژوهشی و بهداشت و درمان بهره برداری شود.

وی گفت: انجمن های علمی دارای هویت مستقل هستند، بنابراین باید در کنار بوردهای تخصصی از نظرات علمی آنها استفاده شود و در کمیته های تخصصی وزارت بهداشت حضور یابند.

دکتر سید فخرالدین حجازی، دبیر کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی وزارت بهداشت در این نشست گفت: 201 انجمن علمی گروه پزشکی دارای پروانه تاسیس هستند که از این تعداد، 57 انجمن در حوزه علوم پایه، 77 انجمن در حوزه علوم بالینی، هشت انجمن در حوزه داروسازی، 15 انجمن در حوزه دندانپزشکی فعالیت می کنند.

همچنین 45 انجمن بین رشته ای داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت انجمن های علمی پزشکی در راستای پیشبرد اهداف آموزشی

استفاده از ظرفیت انجمن های علمی پزشکی در راستای پیشبرد اهداف آموزشی