مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-02سياسي

همایش «پیام آسمانی غدیر» در ساری برگزار می شود


مدیر نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در مازندران گفت: همایش پیام آسمانی غدیر و با هدف تجلیل از مروجان فرهنگ تعالی بخش غدیر و پیاده روی در ساری برگزار می شود.

- حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت غدیر اظهار داشت: سال قبل اولین کنگره راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه در جهان در استان برگزار شد و خروجی آن تهیه یک کتاب 800 صفحه ای بود.

وی با بیان اینکه امسال همایش پیام آسمانی غدیر و تجلیل از مروجان آن در استان برگزار می شود، افزود: در این همایش از مؤلفان و افرادی که در حوزه مکتوب برای ترویج غدیر تلاش می کنند و یا کسانی که در فضای مجازی، فیلم کوتاه و پاکدست و فعالان صنایع دستی در امر غدیر فعالیت داشته اند، تقدیر می شود.

وی کمک هزینه سفر عتبات عالیات و مشهد مقدس را از جمله جوایز بیان کرد و گفت: تاکنون 185 اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که در حال داوری است و اختتامیه آن روز پنجشنبه 15 تیرماه در مصلی شهرستان ساری با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار و حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: همچنین برنامه جشن با عنوان مازندران دیار علویان و پیاده روی از میدان ابن شهر آشوب تا میدان ساعت با 110 موکب فرهنگی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «پیام آسمانی غدیر» در ساری برگزار می شود

همایش «پیام آسمانی غدیر» در ساری برگزار می شود