مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-07حوادث

برخورد 2 اتوبوس در نیویورک؛ 80 نفر زخمی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اِی بی سی 7 شیکاگو، در سانحه تصادف 2 دستگاه اتوبوس در منطقه «منهتن» واقع در نیویورک، 80 نفر زخمی شدند.

- در سانحه برخورد 2 دستگاه اتوبوس در منهتن نیویورک واقع در آمریکا، 80 نفر زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اِی بی سی 7 شیکاگو، در سانحه تصادف 2 دستگاه اتوبوس در منطقه منهتن واقع در نیویورک، 80 نفر زخمی شدند.

بر اساس اعلام این رسانه، پلیس در این خصوص اعلام کرد که پس از اطلاع از تصادف بزرگ وسایل نقلیه در خیابان اول و خیابان 23 منهتن که در آن یک اتوبوس گردشگری دو طبقه و یک اتوبوس MTA با هم برخورد کردند، نیرو های خود را فوراً عازم صحنه این سانحه کرده است.

پل هوپر معاون خدمات فوریت های پزشکی سازمان آتش نشانی نیویورک در این ارتباط خبر داد: 36 نفر در بیمارستان بستری شدند؛ درحالیکه 35 نفر در محل حادثه درمان سرپایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعربیه، معاون خدمات فوریت های پزشکی سازمان آتش نشانی نیویورک ادامه داد: 18 زخمی از 36 نفر، در بیمارستان مانده اند؛ اما وضعیت جسمانی هیچ کدام از آن ها وخیم نیست.

شواهد گویای این موضوع است که هر دو اتوبوس در زمان تصادف کاملاً شلوغ بوده و بسیاری از جراحات شامل بریدگی، کبودی، خراشیدگی، برخی شکستگی های غیرمعمول و همچنین جراحات سر و گردن به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد 2 اتوبوس در نیویورک؛ 80 نفر زخمی شدند

برخورد 2 اتوبوس در نیویورک؛ 80 نفر زخمی شدند