مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 13:352023-06-22اقتصادي

100 هکتار زمین برای انتقال زندان مشهد تملک شده است


برای انتقال زندان مشهد 100 هکتار زمین توسط دادگستری استان تملک شده و پیشنهاد می شود از محل منابع مولدسازی اداره کل زندان ها اعتبار ساخت آن تأمین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی صادقی ظهر پنجشنبه در نشست خبری اظهار کرد: انتقال زندان مشهد مطالبه مردمی است اما مشکل این طرح کمبود اعتبار است و انتقال زندان مشهد اعتبار چندهزار میلیاردی می خواهد.

مدیرکل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: برای انتقال زندان مشهد 100 هکتار زمین توسط دادگستری استان تملک شده و پیشنهاد می شود از محل منابع مولدسازی اداره کل زندان ها اعتبار ساخت آن تأمین شود.

وی بیان کرد: طبق قانون، کاربری زمین زندان مرکزی مشهد باید به بالاترین نوع خود تبدیل شود که با این اقدام قیمت آن حدود 6 هزار میلیارد تومان می شود و پس از این تغییر کاربری می توان با مذاکره با بخش خصوصی زمینه انتقال زندان مرکزی و ساخت زندان جدید را فراهم کرد.

صادقی در خصوص پرونده برخی مدیران شهری و استانی گفت: برای پرونده مدیرعامل سابق هلال احمر خراسان رضوی کیفرخواست صادر شده است، پرونده شهردار قبلی مشهد نیز در دادگاه تجدید نظر بررسی شده و دارای نواقصی است که باید توسط دادگاه بدوی رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هکتار زمین برای انتقال زندان مشهد تملک شده است

100 هکتار زمین برای انتقال زندان مشهد تملک شده است