مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:262023-07-05اقتصادي

فرش قرمزدولت، پیش پای سرمایه گذاران «منوجان» کرمان


 جمشید سراجی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در جنوب کرمان با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم دولت مردمی آیت الله رییسی محرومیت زدایی است، اظهار کرد: فرمانداری منوجان با توجه به شعار سال، مشوق های لازم را برای حمایت از اشتغال، تولید و سرمایه گذاری در منطقه تدارک دیده است.

 وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در شهرستان منوجان توجیه اقتصادی دارد، افزود: شهرستان منوجان با پتانسیل های کشاورزی، معدنی، گردشگری، نیروی انسانی و از همه مهمتر نزدیکی به دریا آمادگی پذیرش سرمایه گذار را دارد و همه شرایط و بسترهای لازم برای سرمایه گذاری را فراهم خواهیم کرد.

 فرماندار منوجان با اعلام سرمایه گذاری 300 میلیاردی بخش خصوصی در کارخانه فرآوری تیتانیوم در این شهرستان گفت: با حمایت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و مدیر این شرکت در جنوب استان زمین به این سرمایه گذار اختصاص داده شد و به زودی عملیات اجرایی این طرح عظیم با اشتغال 500 نفری در فاز اول آغاز می شود.

 سراجی با انتقاد از بعضی کارشکنی ها در راه سرمایه گذاری و تولید در جنوب استان تصریح کرد: مسؤولان شهرستان منوجان باید خود را مؤظف به حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی بدانند و لازم است با پیگیری و رفع مشکلات سرمایه گذران فعال بخش خصوصی در سطح شهرستان بتوانیم در جهت تحقق شعار سال اقدام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش قرمزدولت، پیش پای سرمایه گذاران «منوجان» کرمان

فرش قرمزدولت، پیش پای سرمایه گذاران «منوجان» کرمان