مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-16سياسي

کتابخانه های عمومی از مروجان فرهنگ ایثار و شهادت هستند


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم اسماعیل سیرت نیا گفت: کتابخانه های عمومی یکی از مهم ترین مروجان فرهنگ والای ایثار و شهادت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رمضانی ظهر یکشنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم اسماعیل سیرت نیا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعین حرم اظهار کرد: کارکنان مجموعه کتابخانه ها، در کنار خانواده های معظم شهدا و دست اندرکاران این حوزه، یکی از مهم ترین مروجین فرهنگ والای شهادت و ایثار در کشور هستند.

وی با بیان اینکه پیشرفت کشور به برکت خون شهدا و وجود پربرکت پدران و مادران و خانواده های معظم شهدا امکان پذیر شده است، افزود: مردم ایران مدیون شهدا و خانواده های آنها هستند.

رمضانی نهاد کتابخانه های عمومی را مجموعه ای فرهنگی با وظیفه خدمت رسانی در حوزه کتاب و کتابخوانی دانست و گفت: نهاد کتابخانه ها یکی از مهم ترین دستگاه های خدمت رسان در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین ایثار و شهادت است.

گفتنی است؛ در ادامه این دیدار پدر و مادر شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا به مرور خاطرات این شهید والامقام پرداخته و وی را شهیدی با روحیات فرهنگی و در خدمت ترویج فرهنگ والای ایرانی اسلامی دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های عمومی از مروجان فرهنگ ایثار و شهادت هستند

کتابخانه های عمومی از مروجان فرهنگ ایثار و شهادت هستند