مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 16:202023-06-27اقتصادي

قطار تندرو مشهد-تهران در آستانه امضای قرارداد


وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر راه اندازی قطارهای سریع السیر به عنوان یکی از اولویت های دولت سیزدهم، گفت که پروژه قطار تندرو مشهد- تهران در آستانه قرارداد است و پیشنهاد داد مسیر اصفهان-تهران-مشهد به صورت یکپارچه تحت پوشش قطار سریع السیر قرار گیرد.

- هرچند این وعده مرحوم قاسمی در دو ماه محقق نشد تا زمانی که مهرداد بذرپاش جای او را بگیرد و این موضوع را پیگیری کند؛ تا جایی که او اسفندماه سال گذشته خبر داد: از سال آینده عملیات قطار سریع السیر مسیر تهران - مشهد آغاز خواهد شد ، پروژه ای که سال های متمادی روی زمین مانده بود اما اکنون جمع بندی ها انجام شده و مذاکرات رو به انجام است برای اینکه این پروژه عملیاتی شود.

مسیر اصفهان-تهران-مشهد به صورت یکپارچه تحت پوشش قطار سریع السیر قرار گیرد در این راستا بذرپاش امروز سه شنبه ششم تیرماه در ادامه سفر استانی به اصفهان به بازدید از پروژه قطار سریع السیر اصفهان-تهران پرداخت و گفت: قطعاً راه اندازی قطارهای سریع السیر از جمله اولویت های دولت سیزدهم است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هم اینک پروژه قطار تندرو مشهد- تهران در آستانه قرارداد است، گفت: پیشنهاد من این است که مسیر اصفهان-تهران-مشهد به صورت یکپارچه تحت پوشش قطار سریع السیر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار تندرو مشهد-تهران در آستانه امضای قرارداد

قطار تندرو مشهد-تهران در آستانه امضای قرارداد