مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-15سياسي

نامه 4 عضو شورای اسلامی شهر قم به رییس شورا درباره طرح سوال از شهردار


4 عضو شورای اسلامی شهر قم با تسلیم نامه ای به رییس شورای اسلامی شهر تاکید کردند روند سوال اخیر از شهردار کاملا قانونی بوده و عدم ابلاغ آن از سوی رییس شورا به شهردار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، 4 عضو شورای اسلامی شهر قم با تسلیم نامه ای به رییس شورای اسلامی این شهر تاکید کردند روند سوال اخیر از شهردار کاملا قانونی بوده و عدم ابلاغ آن از سوی رییس شورا به شهردار ترک فعل محسوب شده و باعث ایجاد مسئولیت حقوقی است.

در این نامه که به امضای محمود مسگری، مرتضی استقامت، حسین صابری و معصومه آمره رسیده، خطاب به محسن محرری رییس شورای اسلامی شهر قم آمده است: قانون مداری و اجرای مرّ قانون در همه امور امری بسیار پسندیده بوده و پرهیز از تفسیر های جانبدارانه که مخالف ماهیت و ذات آن قانون می باشد به عنوان یک اصل می بایست مورد احترام واقع گردد.

امضاکنندگان نامه مذکور در ادامه درباره موضوع روند اخذ مرخصی اخیر شهردار قم، خطاب به محرری آورده اند: جالب است که در توجیه اقدام جناب شهردار و نقض قانون(تبصره یک ماده 9 آیین نامه حقوق و مزایای شهرداران) در عدم اخذ مرخصی و ارسال درخواست به موقع، متوسل به روند ادوار گذشته و عرف می شوید و قانون را اجرا نمی نمایید و با مسامحه از کنارش عبور می کنید! ولی در خصوص اجرای فرایند نظارتی و عمل به تکلیف ذاتی و قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه 4 عضو شورای اسلامی شهر قم به رییس شورا درباره طرح سوال از شهردار

نامه 4 عضو شورای اسلامی شهر قم به رییس شورا درباره طرح سوال از شهردار