مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 00:302023-07-06سياسي

طرح تکریم آل علی با محوریت سادات بانو


اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان در اقدامی مبتکرانه به مناسبت عید سعید غدیرخم از بانوان سادات پزشک، معلم، آرایشگر و هنرمند در قالب طرح تکریم آل علی تجلیل کردند.

- حجت الاسلام امین قرایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به فرا رسیدن ایام سعید و فرخنده عید سعید غدیرخم و تبریک این عید بزرگ، اظهار کرد: یکی از رسالت های ما کمک به برگزاری باشکوه جشن غدیر در راستای تعظیم شعائر الهی است.

وی با بیان اینکه در کنار 110 برنامه شاخص در بقاع متبرکه و محلات و مناطق مختلف به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته برنامه های ابتکاری جدیدی را نیط طراحی و اجرایی کرده ایم، افزود: تلاش ما این بوده است که همان طور که اهل بیت (ع) متعلق به همه دوستداران و محبان این خاندان هستند همه مردم را در شادی جشن شادمانی غدیر شریک کنیم.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان با تاکید بر اینکه طرح تکریم آل علی در همین راستا در گرگان اجرایی شد، خاطرنشان کرد: در این طرح امروز خادمان بقاع متبرکه، پرسنل اداره اوقاف و امور خیریه و بانوان فعال قرانی مرکز افق امامزاده عبدالله (ع) از بانوان سادات اقشار مختلف از جمله پزشک، معلم، آرایشگر و هنرمند با اهدای تبرکی و هدایایی به رسم یادبود تجلیل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تکریم آل علی با محوریت سادات بانو

طرح تکریم آل علی با محوریت سادات بانو