مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-10فرهنگي

سه نمایش جدید روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو


نمایش های « متساوی الساقین» به کارگردانی فضل اله عمرانی و پژمان برزگر، «قاجارنامه» به کارگردانی کمال مقدم و «گاچا» به کارگردانی حنا فرید در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می روند.

- نمایش های متساوی الساقین به کارگردانی فضل اله عمرانی و پژمان برزگر، قاجارنامه به کارگردانی کمال مقدم و گاچا به کارگردانی حنا فرید در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی عمارت نوفل لوشاتو، نمایش متساوی الساقین به نویسندگی عمادالدین رجبلو، کارگردانی فضل اله عمرانی و پژمان برزگر از 25 تیر تا 13 مرداد ساعت 19:30 به مدت 70 دقیقه در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

در این نمایش تینا بخشی، ویدا آرایی، سارا سیبی، یگانه شمس آبادی، محدثه بالازاده، درسا کتال، ساقی صابریان، فاطمه رحمتی ایفای نقش می کنند.

همچنین نمایش کودک قاجارنامه به نویسندگی مجید حاتمی و محمدرضا شیرخانلو و به کارگردانی کمال مقدم دیگر اثری است که از 18 تا 29 تیر ساعت 16:30 به مدت 60 دقیقه در این تماشاخانه اجرا می شود.

در این نمایش هومن اسدی، ژالین بیگدلو، مهدیس پریش برون، هلنا پیری آذر، احمدرضا جعفری، مانی حقگو، ثمین زنگنه، سما زنگنه، مهیار شایان فر، امیر محمد شیرخانلو، ابوالفضل عبدالحسینی، سید مهدی غفاری، ابوالفضل مرزبان یار، هلنا میرزاپور،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه نمایش جدید روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو

سه نمایش جدید روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو