مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 02:452023-07-17سياسي

«گروه زهراییون» از دریچه هنر، انقلاب را به دنیا نشان دادند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: «گروه زهراییون» شهرستان کارون دست به کار بزرگی زدند و از دریچه هنر، انقلاب را به دنیا نشان دادند.

- اهواز - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: گروه زهراییون شهرستان کارون دست به کار بزرگی زدند و از دریچه هنر، انقلاب را به دنیا نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا حاجتی شامگاه دوشنبه در آیین تجلیل از گروه سرود زهراییون که در محل یادمان سردار شهید علی هاشمی برگزار شد، اظهار کرد: گروه زهراییون با درخشش در برنامه هم آهنگ توانستند خوزستان و قوم عرب را به زیبایی به کشور و مجموعه کشورهای حاشیه خلیج فارس معرفی کنند.

وی با بیان اینکه این سفیران قوم عرب، ما را در ایران اسلامی سربلند کردند، تصریح کرد: این گروه به ما نشان دادند که اگر بچه ها را خوب تربیت کنیم می توانیم به خوبی و با این زیبایی محصول آن را درو کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به اینکه گروه زهراییون زمانی به حداقل ترین چیزها احتیاج داشتند، عنوان کرد: چیزی جز اخلاص پشت این گروه نبود؛ بچه های زهراییون دستگاه غدیر و اربعین را در ایران به نمایش گذاشتند، با هنرشان انقلاب و شور و شوقی به پا کردند که قابل تقدیر و تجلیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گروه زهراییون» از دریچه هنر، انقلاب را به دنیا نشان دادند

«گروه زهراییون» از دریچه هنر، انقلاب را به دنیا نشان دادند