مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-15بين الملل

راشا تودی: تحریم های انگلیس علیه ایران تاثیری ندارد


شبکه راشا تودی در گزارشی تحلیلی با اشاره به موفقیت های اخیر ایران در عرصه بین الملل و اقتصادی تاکید کرد که تحریم های جدید انگلیس علیه تهران چندان تاثیری نخواهد داشت و اقدامی پوچ است.

- شبکه راشا تودی در گزارشی تحلیلی با اشاره به موفقیت های اخیر ایران در عرصه بین الملل و اقتصادی تاکید کرد که تحریم های جدید انگلیس علیه تهران چندان تاثیری نخواهد داشت و اقدامی پوچ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری راشا تودی در گزارش خود با اشاره به تصمیم اخیر دولت لندن برای اعمال رژیم تحریم های جدید علیه ایران که توسط جیمز کِلورلی، وزیر امورخارجه انگلیس اعلام شد، تصریح کرد: وزارت امورخارجه آمریکا پس از اعلام این خبر به سرعت از آن استقبال کرد و خواستار اقدام مشابه سایر شرکای واشنگتن علیه تهران شد اما علی رغم عزم جدی لندن برای وضع این تحریم های جدید، واقعیت این است که این اقدام تاثیر چندانی بر وضعیت کنونی ایران ندارد.

این شبکه در ادامه به خروج یک جانبه آمریکا از توافق هسته ای با ایران و بازگرداندن تحریم های سخت اقتصادی علیه این کشور تاکید کرد: از آنجایی که انگلیس، برخلاف هم پیمان خود، یعنی آمریکا جایگاه ویژه ای در اقتصاد جهانی ندارد، بعید است که این تحریم ها هیچ کمکی به تغییر وضعیت موجود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راشا تودی: تحریم های انگلیس علیه ایران تاثیری ندارد

راشا تودی: تحریم های انگلیس علیه ایران تاثیری ندارد