مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 18:072023-07-10سياسي

تکریم پیرغلامان سرخه ای+ عکس


نماینده بنیاد دعبل خزاعی در استان سمنان گفت: نخستین آیین تکریم از پیرغلامان و میانداران هیأت ها همزمان با سراسر کشور در سرخه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، حسن اشرف، نماینده بنیاد دعبل خزاعی  در استان سمنان عصر امروز در مراسمی که سخن سرای امام زمان (عج) سرخه با حضور جمعی از مسؤولان و مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: آیین تکریم پیرغلامان (میانداران هیأت ها) در سراسر کشور با عنوان مقام مجنون از 17 تا 27 تیرماه قبل از فرارسیدن ماه محرم به همت بنیاد دعبل خزاعی آغاز شده است و در استان سمنان هم از پنج نفر پیرغلام میاندار تکریم و تجلیل می شود.

وی افزود: بنیاد دعبل خزاعی برنامه تجلیل و تکریم از 200 نفر از پیرغلامان اهل بیت (ع) (میانداران پیشکسوت هیأت ها) در کشور را در این پروسه زمانی با اهدای تندیس نشان حبیب و به همراه تقدیرنامه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور برنامه ریزی کرده است.

وی عنوان کرد: در این راستا در شهرستان سرخه و در نخستین ایستگاه تجلیل از پیرغلام اهل بیت (ع) سیدابراهیم سیادت تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بنیاد دعبل خزاعی، بنیادی خدماتی و رفاهی برای جامعه هدف است که به منظور حمایت و ارائه خدمات به شبکه های هیأت های مذهبی کشور به ویژه پیرغلامان راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم پیرغلامان سرخه ای+ عکس

تکریم پیرغلامان سرخه ای+ عکس