مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-19فرهنگي

گلایه مرشد میرزاعلی از کم توجهی به نمایش های دینی/ خانه نشینم


مرشد محسن میرزاعلی با گلایه از حمایت نکردن مدیران از نمایش های آیینی و مذهبی، درباره فعالیت های خود در ایام محرم توضیحاتی ارائه داد.

- مرشد محسن میرزاعلی نقال، پرده خوان و تعزیه خوان کشورمان درباره فعالیت هایش در ماه محرم و صفر به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه برخلاف سال های قبل که در ماه های محرم و صفر برنامه های مختلفی داشتم و سال گذشته نیز جشنواره نقالی و پرده خوانی غدیر را برگزار کردیم امسال به جز چند برنامه که به صورت شخصی دعوت می شوم فعالیت دیگری ندارم.

روز گذشته 27 تیر ماه در آیین برافراشتن پرچم عزای حسینی که با عنوان سلام بر محرم در کوشک باغ هنر برگزار شد اجرای شروه خوانی با سنج و دمام داشتم و قرار است امروز نیز در قالب برنامه نوای عرشیان و مشق فرشیان در محوطه باز تئاترشهر پرده خوانی درباره یکی از وقایع روز عاشورا داشته باشم.

وی ادامه داد: متاسفانه مدیران فرهنگی دیگر کمتر دغدغه برگزاری برنامه های فرهنگی در زمینه نمایش های آیینی را دارند.

در سال های قبل با آغاز ماه محرم و صفر برنامه های مختلفی تدارک دیده می شد اما امسال برنامه ها و اجراهای کمی در زمینه برگزاری تعزیه و پرده خوانی داریم.

البته حوزه هنری در سال های اخیر چه در زمان ریاست محسن مومنی شریف و چه محمدمهدی دادمان همیشه دغدغه برگزاری برنامه های آیینی و مراسم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مرشد میرزاعلی از کم توجهی به نمایش های دینی/ خانه نشینم

گلایه مرشد میرزاعلی از کم توجهی به نمایش های دینی/ خانه نشینم