مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 19:252023-07-20سياسي

نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی به نسبت کل کشور وضعیت خوبی دارد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: نهضت ملی مسکن در استان به نسبت کل کشور از وضعیت خوبی برخوردار است.

  - ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: نهضت ملی مسکن در استان به نسبت کل کشور از وضعیت خوبی برخوردار است.

  علیرضا عباس زاده، امروز پنج شنبه 29 تیر در دیدار با امام جمعه شهرستان بشرویه گفت: شورای عالی مسکن یکی از جلساتی است که رییس جمهور با جدیت در آن شرکت می کنند و این نشان از اهمیت موضوع دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: زنجیره نهضت ملی مسکن از شهرستان و استان و کشور کامل، به طور جدی و محکم در حال پیگیری است.

عباس زاده بیان کرد: در این یک ماه همه شهرستان ها را می رویم تا مشکلات را رصد و رفع کنیم، اما در کل استان، نسبت به اجرای طرح نهضت ملی مسکن، وضعیت ما خوب است.

معاون استاندار گفت: در شهرستان بشرویه شناسایی ، الحاق اراضی، تهیه طرح و تشریفات قانونی قرعه کشی و واگذاری و مشخص کردن پیمانکاران انجام شده است.

سعی و تلاش ما بر این است که نهضت ملی مسکن را با کمترین مشکل پیش ببریم.

عباس زاده گفت: وضعیت ما نسبت به بقیه استان ها وضعیت خوبی است و امکان شروع کردن به ساخت و ساز در نهضت ملی مسکن وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی به نسبت کل کشور وضعیت خوبی دارد

نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی به نسبت کل کشور وضعیت خوبی دارد