مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:502023-06-28سياسي

ثواب باورنکردنی زیارت امام حسین در روز عرفه‏


از امام صادق پرسیدم بسا زیارت حجّ از من فوت شده پس در روز عرفه به زیارت قبر حضرت امام حسین علیه السلام می‏ روم از نظر شما چه طور است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، زیارت امام حسین (ع) در هر روزی از سال ثواب و فضیلت بسیاری دارد، اما زیارت این امام بزرگوار در روز عرفه، به خصوص ثواب بیشتری دارد.

بشیر دهّان می گوید محضر مبارک امام صادق علیه السلام عرض کردم: بسا زیارت حجّ از من فوت شده پس در روز عرفه به زیارت قبر حضرت امام حسین علیه السلام می‏ روم از نظر شما چه طور است؟ حضرت فرمودند: کسی که در روز عرفه با عرفان به حق آن حضرت به زیارت قبر مطهّرش برود خداوند منّان ثواب هزار حج و هزار عمره مقبول و هزار بار جنگ نمودن با دشمنان خدا در رکاب نبی مرسل یا امام عادل به او می‏ دهد.

بشیر می ‏گوید: محضرش عرض کردم: چگونه این اجر و ثواب‏ها برای من باشد درحالی که موقف را ترک کرده‏ ام؟ بشیر می‏ گوید: پس از ایراد این کلام حضرت نگاهی شبیه شخص غضبناک به من نموده سپس فرمودند: ای بشیر، هنگامی که مؤمن به زیارت قبر حسین بن علی علیهماالسلام در روز عرفه می ‏رود و در فرات غسل کرده و سپس به طرف آن حضرت متوجّه می ‏شود خداوند متعال به هر قدمی که وی برمی ‏دارد ثواب یک حج با تمام مناسک و اعمال آن را برایش منظور می ‏کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثواب باورنکردنی زیارت امام حسین در روز عرفه‏

ثواب باورنکردنی زیارت امام حسین در روز عرفه‏