مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:502023-06-26اجتماعي

بهره مندی بیش از 6000 زوج یزدی از کلاس های آموزشی حین ازدواج


مدیر گروه سلامت خانواده معاونت بهداشتی یزد اعلام کرد: سال گذشته، شش هزار و 257 زوج یزدی در کلاس های آموزشی حین ازدواج شرکت کرده اند.

- ایسنا/یزد مدیر گروه سلامت خانواده معاونت بهداشتی یزد اعلام کرد: سال گذشته، شش هزار و 257 زوج یزدی در کلاس های آموزشی حین ازدواج شرکت کرده اند.

دکتر فروزنده کلانتری در این رابطه اظهار کرد: در استان یزد یازده مرکز مشاوره ازدواج در شهرستانهای مختلف به منظور ارائه ی آموزش های لازم در حین ازدواج فعالیت می کنند که سال گذشته، شش هزار و 257 زوج و در دو ماهه ابتدای سال جاری نیز یک هزار و 30 زوج از کلاس های این مراکز بهره گرفته اند.

وی افزود: هر زوج زمانی که به دفاتر رسمی ازدواج مراجعه می کنند، به مراکز بهداشتی دانشگاه معرفی می شوند تا هم آزمایش های پزشکی قبل ازدواج را انجام دهند و هم در کلاس های آموزشی شرکت کنند.

مدیر گروه سلامت خانواده معاونت بهداشتی گفت: آموزش های رایگان در چهار حیطه شامل سلامت جنسی، روانشناسی، اخلاق و احکام و حقوق توسط مشاوران و مربیان به زوجین ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وبدا یزد، کلانتری در پایان تصریح کرد: همچنین در این کلاس ها، بسته های آموزشی شامل چهار دفترچه در حوزه های خانواده، اخلاق و سبک زندگی، سلامت باروری و تحکیم روابط همسران، مشاوره و روانشناسی خانواده، حقوق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 6000 زوج یزدی از کلاس های آموزشی حین ازدواج

بهره مندی بیش از 6000 زوج یزدی از کلاس های آموزشی حین ازدواج