مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:452023-06-25سياسي

طرح تعقیب و مجازات مرتکبان جنایت علیه ایران در مجلس کلید خورد


طرح ترویج مکتب شهید سلیمانی و تعقیب و مجازات مرتکبان جنایت علیه ایران با امضای 70 نفر از نمایندگان در مجلس تدوین و مطرح شد.

- زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: طرح ترویج مکتب شهید سلیمانی و تعقیب و مجازات مرتکبان جنایت علیه ایران توسط نمایندگان در مجلس مطرح شد.

وی افزود: این طرح تاکنون به امضای 70 نفر از نمایندگان رسیده است.

متن کامل طرح ترویج مکتب شهید سلیمانی و تعقیب و مجازات مرتکبان جنایت علیه ایران به شرح زیر است: نقض قواعد مسلم حقوق بین الملل توسط آمریکا در طول تاریخ جنگ ها و مداخلات نظامی این کشور مسلم است.

اقدام تروریستی آمریکا در حمله مسلحانه و نظامی علیه مأموریت رسمی جمهوری اسلامی ایران در 13 دی ماه 1398 در خاک کشور عراق که در وضعیتی غیرنظامی و خارج از میدان نبرد قرار داشتند، نقض آشکار و فاحش مقررات و قواعد بین المللی است.

اظهارات و بیانیه های رسمی مقامات عالی رتبه ایالات متحده و به ویژه رییس جمهور مجرم و جنایتکار این کشور گویای ادامه سیاست رسمی اعلامی مبنی بر تهدید و توسل به زور علیه ایران و اتباع ایران است؛ جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدید و توسل به زور نامشروع و حمله مسلحانه ای که مخاصمه مسلحانه است حق ذاتی دفاع مشروع را دارا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تعقیب و مجازات مرتکبان جنایت علیه ایران در مجلس کلید خورد

طرح تعقیب و مجازات مرتکبان جنایت علیه ایران در مجلس کلید خورد