مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-02سياسي

شبکه استانی کمیته های نظریه پردازی توسعه می یابد


دبیر هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره از توسعه شبکه استانی کمیته های نظریه پردازی خبر داد و گفت: بر این اساس در نظر داریم در سطح استان شبکه هایی تحت عنوان کمیته های فرا دستگاهی شکل بگیرد تا نظریه پردازی صرفا به سطوح ملی منحصر نشوند.

- دبیر هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره خبر داد شبکه استانی کمیته های نظریه پردازی توسعه می یابد دبیر هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره از توسعه شبکه استانی کمیته های نظریه پردازی خبر داد و گفت: بر این اساس در نظر داریم در سطح استان شبکه هایی تحت عنوان کمیته های فرا دستگاهی شکل بگیرد تا نظریه پردازی صرفا به سطوح ملی منحصر نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام عبدالکریم بهجت پور در پنجمین اجلاس ملی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره که امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، با بیان اینکه ما برای برگزاری اجلاس راه طولانی را طی کردیم،گفت: قرار بود این اجلاس در زمستان سال 1401 با کمک دانشگاه دفاع ملی برگزار شود و بنا بود رییس جمهور هم در این مراسم حضور داشته باشند که به علت سفر ایشان به چین این اجلاس لغو شد.

دبیر کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره افزود: معاونت آموزش وزارت علوم تحقیقات و فناوری پیشنهاد دادند که اولین اجلاس سرآمدان آموزشی در کنار پن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه استانی کمیته های نظریه پردازی توسعه می یابد

شبکه استانی کمیته های نظریه پردازی توسعه می یابد