مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 02:502023-07-16اقتصادي

افزایش 70 درصدی اعتبارات طرح تکریم صندوق اعتباری هنر


مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، از افزایش 70 درصدی اعتبارات طرح تکریم و 25 درصدی کمک مستمری خبر داد و خاطرنشان کرد: 600 نفر تحت پوشش طرح تکریم صندوق هستند.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، از افزایش 70 درصدی اعتبارات طرح تکریم و 25 درصدی کمک مستمری خبر داد و خاطرنشان کرد: 600 نفر تحت پوشش طرح تکریم صندوق هستند.

سیدمجید پوراحمدی روز یکشنبه، 25 تیر در مراسم تجلیل از مفاخر فرهنگ و هنر استان گیلان که تحت عنوان میلاد نامداران در تالار مرکزی رشت برگزار شد، استان گیلان را مهد فرهنگ و هنر در طول تاریخ و دوره معاصر دانست و اظهار کرد: سرود سلام فرمانده که بازتاب جهانی پیدا کرده نمونه ای از هنر درخشان خطه گیلان است.

وی با اشاره به آغاز طرح میلاد نامداران صندوق اعتباری هنر از استان گیلان، افزود: اصحاب فرهنگ و هنر در جای جای این استان حضور دارند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، با تاکید بر لزوم تجلیل از هنرمندان فرهیخته، نامی و پیشکوست، عنوان کرد: صندوق اعتباری هنر بزرگترین مجموعه حمایتی فرهنگ و هنر در کشور بوده و جزو معدود سازمان های دنیا هستیم که در حوزه حمایت و کمک و رفع مشکلات اهالی فرهنگ و هنر فعالیت می کنیم؛ حتی میزان حمایت این صندوق از هنرمندان قابل توجه تر از سازمان های مشابه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 70 درصدی اعتبارات طرح تکریم صندوق اعتباری هنر

افزایش 70 درصدی اعتبارات طرح تکریم صندوق اعتباری هنر