مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-11سياسي

تذکر رعایت حجاب در اصفهان تخصصی شد


تذکر رعایت عفاف و حجاب در استان اصفهان با ارائه آموزش های لازم به صورت تخصصی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن امان اللهی ظهر سه شنبه در نشست خبری رویداد تخصصی پوشش ایرانی اسلامی اظهار داشت: مجموعه هایی مانند ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، سپاه ناحیه امام حسین علیه السلام، فرمانداری اصفهان و دیگر نهادها در راستای تقویت عفاف و حجاب در مراکز بزرگ اصفهان همکاری دارند.

وی با بیان اینکه ما برای ترویج عفاف و حجاب و ارائه تذکر به افرادی که حجابشان دارای اشکال است، افرادی را به صورت تخصصی آموزش دادیم، ابراز داشت: این امر در مراکز شلوغ و پرتردد از جمله سیتی سنتر که کنسرت های زیادی نیز برگزار می شود بسیار مؤثر بوده و نتایج خوبی را به همراه داشته است.

مدیر مجموعه دختران آسمان با بیان اینکه دعوت از دختران نوجوان برای حضور در جلسات مجموعه نیز در دستور کار بوده است، ابراز داشت: برای این امر بهترین فضاها مورد استفاده قرار گرفته و مشاوره های خوبی نیز به این دختران ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در شهر اصفهان برخی از افراد وظیفه تذکر لسانی در حوزه عفاف و حجاب را دارند، گفت: ما برای این افراد ضابط نیز دوره های تخصصی را برگزار می کنیم و هر ماه یکبار این جلسات برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر رعایت حجاب در اصفهان تخصصی شد

تذکر رعایت حجاب در اصفهان تخصصی شد