مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-05اقتصادي

پذیرش 7 هیئت اجرایی از کشورهای همسایه


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: تلاش ما استفاده از ظرفیت کشورهای همسایه است به گونه ای که تعداد 7 هیئت اجرایی از کشورهای همسایه پذیرش کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر یوسفی صبح چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: هم مرز بودن گلستان با برخی کشورهای آسیای میانه با وجود بخش خصوصی تجار و بازرگانان به عنوان یک ظرفیت مهم در استان می تواند زمینه ساز توسعه صادرات و واردات و ارز آوری برای گلستان باشد که نیازمند حمایت بیشتری از سوی مسئولان است.

وی افزود: به رغم تلاش های صورت گرفته در رابطه با ارتباط تجاری با کشورهای همسایه گلستان اما به دلیل فقدان ساختار مناسب در مرز اینچه برون و سواحل، گلستان امکان جذب سرمایه گذار را از دست می دهد.

یوسفی با بیان اینکه منطقه آزاد اینچه برون هیچ گونه زیرساختی ندارد، بیان کرد: اینچه برون ظرفیت بسیار قوی تجاری برای استان محسوب می شود که به دلیل فقدان امکانات، هنوز نتواسته ایم از این ظرفیت استفاده سودآوری برای استان داشته باشیم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گرگان در ادامه گفت: تلاش ما استفاده از ظرفیت کشورها است به گونه ای که 7 هیئت اجرایی را از کشورهای همسایه پذیرش کردیم و تعداد 3 هیئت را نیز به این کشورها اعزام کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 7 هیئت اجرایی از کشورهای همسایه

پذیرش 7 هیئت اجرایی از کشورهای همسایه