مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 07:152023-07-18اقتصادي

بازخوانی پرونده 22 ساله راه آهن خراسان جنوبی


برای اینکه در جریان پرونده باز 22 ساله ابر پروژه ریلی خراسان جنوبی قرار گیرید باید سوار بر قطار اخبار این کلان طرح زیرساختی شد و واگن واگن خبرهای آن را طی این سال ها از نظر گذارند.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ برای اینکه در جریان پرونده باز 22 ساله ابر پروژه ریلی خراسان جنوبی قرار گیرید باید سوار بر قطار اخبار این کلان طرح زیرساختی شد  و واگن واگن خبرهای آن را طی این سال ها از نظر گذارند تا به سال اجرای این طرح یعنی سال 1402 و آغاز همزمان 13 قطعه این جورچین رسید.

سوت اجرای همزمان این جورچین 13 قطعه ای احداث ابر پروژه ریلی خراسان جنوبی قرار است مرداد ماه به صدا درآید و موج شادی را واگن واگن، دولت سیزدهم به مردم این استان تقدیم کند.

همه در انتظار سوت آغاز عملیات اجرایی کلان طرح زیرساختی خراسان جنوبی هستند.

18 سال در ایستگاه پیگیری اگر بخواهیم به نقطه آغازین طرح موضوع اتصال خراسان جنوبی به شبکه ریلی کشور بازگردیم باید پیگیری خبرهای آن را از رسانه ها در دهه 80 بگیریم.

آن طور که مسئولان و متولیان سابق استان می گویند: برای اولین بار نهم آذر سال 80 مجمع نمایندگان استان خراسان (قبل از تقسیم) و سیستان وبلوچستان احداث این راه آهن را از رییس جمهور وقت تقاضا کردند که این درخواست برای بررسی به وزارت راه و ترابری وقت و سازمان مدیریت و برنامه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی پرونده 22 ساله راه آهن خراسان جنوبی

بازخوانی پرونده 22 ساله راه آهن خراسان جنوبی