مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-15اجتماعي

فعالیت 92 مرکز روزانه توانبخشی در آذربایجان شرقی


مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی اظهار کرد: در حال حاضر 49 مرکز شبانه روزی نگهداری افراد دارای معلولیت و 92 مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی در استان در حال ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی اظهار کرد: در حال حاضر 49 مرکز شبانه روزی نگهداری افراد دارای معلولیت و 92 مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی در استان در حال ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی هستند.

فرگل صحاف در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بهزیستی، عملکرد سال گذشته معاونت توانبخشی بهزیستی استان را تشریح کرد و گفت: تعداد مقیمان مراکز شبانه روزی استان دو هزار و 407 نفر و تعداد خدمت گیرندگان از مراکز روزانه آموزشی و توانبخشی چهار هزار و 326 نفر می باشند.

وی با اشاره به اینکه 93هزار و 616 خانوار در استان تحت پوشش بهزیستی هستند، ادامه داد: سال گذشته علاوه بر اعتبارات دولتی، 200میلیارد تومان نیز از طریق کمک های مردمی به بهزیستی استان تعلق گرفته است.

وی از تغییر سیاست های سازمان بهزیستی در حوزه مراکز توانبخشی مراقبتی از مراکز تجمعی نگهداری به خانه های با ظرفیت 10 نفر خبر داد.

صحاف، با اشاره به اینکه توانمندسازی فرایندی است که به یک فرد یا یک سیستم قدرت و اختیار می دهد، افزود: برای افراد معلول، توانمندسازی به معنی خود م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 92 مرکز روزانه توانبخشی در آذربایجان شرقی

فعالیت 92 مرکز روزانه توانبخشی در آذربایجان شرقی