مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:002023-07-15سياسي

طرح نوسازی بافت فرسوده به بهانه نهضت ملی مسکن کمرنگ رنگ نشود


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از اجرای طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن، موضوع نوسازی بافت های فرسوده کمرنگ شد که باید این دیدگاه اصلاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی طاهری ظهر شنبه در جلسه مشترک بازآفرینی پایدار و شورای مسکن استان زنجان گفت: برای ساماندهی نجف آباد به عنوان یکی از سکونتگاه های غیررسمی زنجان چندین بار اقداماتی انجام شده و پیش از این طرحی برای آن پیشنهاد شده بود که اجرای آن بیش از 10 سال زمان نیاز داشت.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زمینی با مساحت 13 هکتار متعلق به بنیاد مستضعفان برای ساخت 2500 واحد مسکونی و جابه جایی ساکنان این سکونتگاه در نظر گرفته شده بود، اظهار کرد: این کار هم به نوسازی و هم ایجاد ارزش افزوده در منطقه کمک می کند.

طاهری با اشاره به اینکه در زمینی به مساحت 8.

5 هکتار یک پارک در حال احداث است، تصریح کرد: منافع حاصل از تغییر کاربری ها باید در همین منطقه بیسیم هزینه شود و نقاط خطر مثل کابل های فشار قوی برق و سایر موراد برطرف شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعد از اجرای طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن، موضوع نوسازی بافت های فرسوده کمرنگ شد که باید این دیدگاه اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نوسازی بافت فرسوده به بهانه نهضت ملی مسکن کمرنگ رنگ نشود

طرح نوسازی بافت فرسوده به بهانه نهضت ملی مسکن کمرنگ رنگ نشود