مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:502023-06-28سياسي

سردار طلایی نیک: ایران در عرصه دفاعی جزو 10 کشور برتر دنیاست


نظام جمهوری اسلامی به لحاظ دارا بودن قدرت دفاعی جزو 10 کشور برتر دنیاست و این موفقیت جدا از محاسبه ایمان ملت بزرگ ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار رضا طلایی نیک معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در آیین یادواره شهدای هفتم تیر در مصلای سنجان اراک، گفت: پایه های پیروزی، موفقیت و رستگاری نظام اسلامی و خلق دستاوردهای عظیم در بخش های مختلف نخست ایمان به خداست؛ چراکه ایمان ما را در مسیر حق قرار می دهد و استقامت سبب شد که یکصد شهید امنیت و 220 هزار شهید تقدیم انقلاب شود و استقامت تا سر حد شهادت پیش رفت.

سردار طلایی نیک افزود: ایمان باید در عمل وجهه پیدا کند و روحیه جهادی سبب متبلور شدن فرهنگ بسیجی و صیانت از نظام ولایی شده است.

معاون وزیر دفاع، ولایتمداری و ولایت پذیری را اساس پیروزی های ملت بزرگ ایران علی رغم توطئه های دشمن، عنوان کرد و افزود: اکنون دشمن مقابله با اصل اسلام و تضعیف دولت و نظام و حمله به خیمه گاه ولایت را هدف گذاری کرده است.

وی ادامه داد: همراهی مردم با ولی فقیه همواره موجب تقویت نظام بوده اما دشمن در تلاش است که نظام مردم پایه شکل نگیرد و پشتوانه مردمی انقلاب، ثبت نشود همچنین جمهوریت و اسلامیت پیوند نخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار طلایی نیک: ایران در عرصه دفاعی جزو 10 کشور برتر دنیاست

سردار طلایی نیک: ایران در عرصه دفاعی جزو 10 کشور برتر دنیاست