مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 19:302023-06-25سياسي

ساخت و ساز غیرمجاز در آبک شمیرانات تخریب شد


تخلفات ساختمانی در محلات گلابدره و آبک به صورت مستمر پایش می شود و در این راستا امروز تخریبی با حکم قضایی در آبک انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری قارس از شمیرانات، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در مورد این تخریب اظهار کرد: پس از صدور رای توسط مقام قضایی، صبح امروز چهارم تیر ماه به همراه محمد حسین جعفری معاون دادستان و سرپرست ناحیه یک دادسرای الهیه، سرهنگ محمد باقر قدم زاده سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت و تمام عوامل ناحیه از عملیات ساخت و سازغیر مجاز در محله آبک که بدون مجوز اقدام به ساخت بیش از 4 طبقه کرده بود، جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه این ساخت و سازها مربوط به سنوات گذشته بوده است، گفت: با توجه به اطلاع رسانی های مکرر و نصب بنر و تذکرات لازم به شهروندان محلات گلابدره و آبک هرگونه ساخت و ساز بدون دریافت مجوزهای لازم، ممنوع و به دستور مقام قضایی و رای کمیسیون ماده صد تخریب خواهد شد و در صورت خرید و فروش مسئولیت و عواقب آن به عهده خریدار و فروشنده خواهد بود.

محمد باقر قدم زاده سرکلانتر یکم نیز در این عملیات، پلمب و تخریب واحدهای غیر مجاز را در دستور کار دانست و افزود: با تعامل خوبی که بین سرکلانتری، شهرداری منطقه یک و دادسرا وجود دارد، امیدواریم روند نظارتی بیشتر و از ساخت و سازهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساز غیرمجاز در آبک شمیرانات تخریب شد

ساخت و ساز غیرمجاز در آبک شمیرانات تخریب شد