مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 18:502023-06-26سياسي

رسانه ها با جدیت بیشتری در کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرین باشند


رییس دادگستری شهرستان تاکستان با اشاره به اهمیت و نقش رسانه ها در جامعه امروزی و ضرورت نقش آفرینی این قشر در مسیر کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تاکستان، علی سلطانی در نشست خبری با اصحاب رسانه و فعالین مجازی شهرستان تاکستان که ظهر امروز در سالن جلسات دادگستری برگزار شد، با اشاره به اهمیت و نقش رسانه ها در جامعه امروزی و ضرورت نقش آفرینی این قشر در مسیر کاهش آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: خبرنگاران حلقه ارتباط بین حاکمیت و مردم هستند.

وی در ادامه به تشریح برخی اقدامات صورت گرفته در دادگستری شهرستان تاکستان و چگونگی اجرای مجازات های جایگزین حبس پرداخت و گفت: این نوع مجازات ها متنوع هستند و بعضا جزای نقدی و کار در شرکت های خدماتی و ادارات و.

جایگزین حبس می شوند.

این امر موجب کاهش جمعیت کیفری زندان ها می شود که هم به نفع بیت المال است هم به نفع افراد است.

رییس دادگستری شهرستان تاکستان تصریح کرد: علاوه بر آن از مزیت های اجرای این مجازات این است که خانواده ای بی سرپرست نمی شود و از تبعات و آسیب های بعدی خانواده های زندانیان جلوگیری و کاسته می شود.

سلطانی اضافه کرد: با جزای نقدی حاصل از جایگزینی حبس، 250 عدد تبلت و گوشی هوشمند خریداری و در ایام کرونا به دانش آموزان بی بضاعت اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها با جدیت بیشتری در کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرین باشند

رسانه ها با جدیت بیشتری در کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرین باشند