مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 19:152023-07-14ورزشي

ملی پوش بدمینتون اصفهان در آستانه تکرار یک اتفاق تلخ


بانوی بدمینتون باز اصفهانی از تصمیم تصمیم ستاد عالی بازی های آسیایی برای عدم اعزام وی به بازی های آسیایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بانوان برای اعزام به بازی های آسیایی هانگژو اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار و یگانه کرمانی از اصفهان قهرمان این رقابت ها شد.

براساس اعلام فدراسیون بدمینتون قرار بود، کرمانی به عنوان سهمیه بانوان در مسابقات آسیایی هانگژو حضور پیدا کند اما در اتفاقی عجیب مشخص شده که حضور وی در این رقابت ها منتفی شد.

یگانه کرمانی ملی پوش بدمینتون اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان در این خصوص اظهار داشت: بعد از برگزاری مسابقه انتخابی قرار بود یک ورزشکار آقا و یک خانم به مسابقات آسیایی اعزام شوند اما چند روز بعد مشخص شد که از آقایان اعزامی به مسابقات آسیایی صورت نخواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: سپس این ورزشکار با حمایت نهادهای مربوطه استان کرمانشاه درخواست اعزام به مسابقات آسیایی را داشت؛ چند روز پیش گفته شد، وضعیت اعزام ورزشکار خانم در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

کرمانی خاطرنشان کرد: امروز به من اعلام شد که طبق تصمیم گیری در آخرین جلسه، ورزشکار خانم به این مسابقات اعزام نمی شود؛ رشته بدمینتون انفرادی است و اعزام دو ورزشکار به همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش بدمینتون اصفهان در آستانه تکرار یک اتفاق تلخ

ملی پوش بدمینتون اصفهان در آستانه تکرار یک اتفاق تلخ