مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:252023-06-24فرهنگي

انتقاد جواد هاشمی از ایرادهای عجیب


سیدجواد هاشمی با اشاره به کم شدن فیلم هایی برای کودکان و نوجوانان و انتقاد از نوع طرح هایی که برای ساخت فیلم کودک پیشنهاد می شود، گفت: نوع نگاه حاکم در دستگاه های دولتی برای ساخت فیلم در سینمای کودک ویژگی های لازم را برای جذب مخاطب ندارد.

- سیدجواد هاشمی با اشاره به کم شدن فیلم هایی برای کودکان و نوجوانان و انتقاد از نوع طرح هایی که برای ساخت فیلم کودک پیشنهاد می شود، گفت: نوع نگاه حاکم در دستگاه های دولتی برای ساخت فیلم در سینمای کودک ویژگی های لازم را برای جذب مخاطب ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تابستان از راه رسیده و سینما به عنوان یکی از محبوب ترین و در دسترس ترین سرگرمی خانواده ها، فعلا فیلم جذابی برای کودکان و نوجوانان عرضه نکرده است.

سال گذشته چند فیلم و انیمیشن به طور متوالی روی پرده سینماها رفتند و توانستند موفقیتی هم در گیشه داشته باشند اما در حال حاضر به نظر می رسد با توجه افزایش هزینه های تولید و نگرانی ها بابت وضعیت اکران، فیلمسازان فعال و باسابقه در سینمای کودک رغبت چندانی برای کار در این حوزه ندارند.

سیدجواد هاشمی که تقریبا از زمستان سال گذشته، فیلم جزیره فضایی (تورنادو 2) را روی پرده داشت و الان در پلتفرم های اینترنتی آن را به صورت آنلاین اکران می کند، در گفت وگویی با ایسنا درباره وضعیت فروش فیلمش در اکران آنلاین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد جواد هاشمی از ایرادهای عجیب

انتقاد جواد هاشمی از ایرادهای عجیب