مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 08:302023-06-24سياسي

شرط عبور هر نوع شناوری در تنگه هرمز


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: هر کشتی، ناو و قایقی که بخواهد از تنگه هرمز عبور کند، باید خود را با زبان فارسی، معرفی و ملیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مراسم هشتمین سال گرامیداشت یاد و خاطره رزمنده دلیر، سردار شهید سید جاسم نوری از شهدای مدافع حرم استان خوزستان، با حضور آحاد مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، جانبازان، مدافعان حرم، جوانان و نوجوانان خوزستانی در یادمان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی در گلزار شهدای اهواز برگزار شد.

سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این یادواره گفت: در این برنامه به طور ویژه از شهید علی هاشمی، شهید هور، یاد می کنیم.

شهید شجاع و دلیر دوران 8 سال دفاع مقدس که از نخستین روز این دفاع در هور حضور داشت و تا آخرین لحظه هم آن جا بود و به شهادت رسید.

 او بیان داشت: ما در نیروی دریایی سپاه پاسداران، سربازی ملت عزیز، ولایی و صبور ایران را انجام می دهیم و به این سربازی نیز افتخار می کنیم.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان کارون و شهدای مدافع حرم این شهرستان گفت: شهید سید جاسم نوری از سن 13 سالگی در جبهه حضور داشت و از ناموس ملت دفاع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط عبور هر نوع شناوری در تنگه هرمز

شرط عبور هر نوع شناوری در تنگه هرمز