مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-17اقتصادي

کرمان نقش آفرینی خوبی در بازار لبنان خواهد داشت


کارگروه توسعه صادرات استان کرمان با حضور رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در لبنان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، امیر حسن زاده ظهر امروز دوشنبه 26 تیر ماه در کارگروه توسعه صادرات استان کرمان به واردات سالانه 19 میلیارد دلاری لبنان اشاره داشت و با بیان اینکه کمتر از 10 درصد کشورهای دنیا وارد کننده کالا به لبنان هستند، اظهار کرد: استان کرمان می تواند در این بازار به خوبی نقش آفرینی داشته باشد.

وی، روابط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دو کشور ایران و لبنان را دلیلی دیگر بر روابط تجاری و اقتصادی دانست و گفت: میانگین واردات کشور لبنان از ایران 24 میلیون دلار بوده که در سال های اخیر به 112 میلیون دلار افزایش یافته است.

معاون اقتصادی استاندار کرمان، صنایع دستی استان را از آثار فاخر و منحصر به فرد توصیف کرد که با دستان هنرمندان موفق این خطه تولید می شوند.

حسن زاده عنوان کرد: در کرمان به تیم اقتصادی اعتقاد داریم و در هر تصمیمی از اتاق بازرگانی، ادارات دولتی، بخش خصوصی، سیستم بانکی و حتی یک کارگر روزمزد را باید ببینیم و جلسات رفع موانع تولید و دیگر جلسات با این نگاه است.

وی با تاکید بر حضور پرقدرت کرمان در نمایشگاه شهریورماه کشور لبنان گفت: تشکیل کنسرسیوم صادراتی برای استان نیز در نشستی با اتاق بازرگانی دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان نقش آفرینی خوبی در بازار لبنان خواهد داشت

کرمان نقش آفرینی خوبی در بازار لبنان خواهد داشت