مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 01:452023-07-01سياسي

شهرک های ناایمن در سنندج نتیجه عدم نظارت بر ساخت وسازها است


فرماندار سنندج با اشاره به مشکلات موجود در شهرک های طریقت و امام رضا و دول سیدحسین، گفت: این مشکلات حاصل عدم نظارت بر ساخت و سازها در سطح شهر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری شنبه شب در نشست استاندار کردستان با اعضای شورای شهر و شهردار سنندج اظهار کرد: تعامل و همکاری خوبی بین اعضای شورا و هیات تطبیق وجود دارد و همین همدلی موجب شده که روند رفع مشکلات برخی تعاونی های مسکن در سطح شهر تسهیل و تسریع شود.

وی اضافه کرد: در راستای رفع مشکلات و اختلافات قبل از افتتاح پروژه سرمایه گذاری سنه سنتر که در حال حاضر پیشرفت 80 تا 85 درصدی دارد کمیته ای متشکل از نماینده فرمانداری، شهرداری، سرمایه گذار، نظام مهندسی و سایر ادارات مرتبط تشکیل شده است.

فرماندار سنندج همچنین به مشکلات موجود در شهرک های طریقت و امام رضا و دول سیدحسین گریزی زد و گفت: این مشکلات حاصل عدم نظارت بر ساخت و سازها در سطح شهر بوده است.

به گفته وی، ساخت و سازهای غیرمجاز در این نقاط موجب شده که سازه هایی بالا برود که حداقل های ایمنی را ندارند.

عسکری بر نظارت بیشتر و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد و گفت: کم کاری در این حوزه موجب شکل گیری و توسعه مناطق همچون دول سیدحسین و شهرک های جدید در مرکز استان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های ناایمن در سنندج نتیجه عدم نظارت بر ساخت وسازها است

شهرک های ناایمن در سنندج نتیجه عدم نظارت بر ساخت وسازها است