مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:002023-06-27حوادث

کشف یک میلیون و 550 هزار لیتر انواع سوخت در خراسان جنوبی


معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: یک میلیون و 550 هزار لیتر انواع سوخت در خراسان جنوبی کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ غلامرضا زاهدی پور ظهر سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: از ابتدای سال در رابطه با قاچاق سوخت و سوخت کش ها در خراسان جنوبی 9 طرح اجرا شده و در سه ماهه سال جاری 495 دستگاه خودروی شوتی توقیف کردیم.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در طرح اخیر نیز 85 دستگاه خودروی شوتی توقیف و به پارکینگ ها منتقل شده است، بیان کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی و امنیتی خودروهای قاچاقچی سوخت از سه ماه تا 6 ماه توقیف خواهند شد که تا حدی بازدارنده است.

زاهدی پور با تأکید بر اینکه با همکاری فرمانداری ها به ویژه فرمانداری نهبندان و قاین ظرفیت پارکینگ ها افزایش پیدا کرد، گفت: خودروهای قاچاق سوخت به محض اینکه تحت تعقیب قرار می گیرند، گالن های سوخت را به سمت خودروی مأمورین پرتاب می کنند که عواقب و حوادث خطرناکی را رقم می زند.

وی بیان کرد: جاری شدن سوخت در سطح جاده هم آلودگی آب و هم خاک را به همراه داشته و از طرف دیگر حوادث ترافیکی سنگینی را به وجود می آورد.

افزایش 115 درصدی کشف قاچاق سوخت معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای سال یک میلیون و 550 هزار لیتر انواع سوخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک میلیون و 550 هزار لیتر انواع سوخت در خراسان جنوبی

کشف یک میلیون و 550 هزار لیتر انواع سوخت در خراسان جنوبی