مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-02حوادث

دستگیری 6 معتاد متجاهر و 4 سارق در اجرای طرح پاکسازی اشتهارد


فرمانده انتظامی اشتهارد از جمع آوری 6 معتاد متجاهر و بازداشت چهار در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرستان خبر داد.

- سرهنگ علی عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای کاهش و پیشگیری از جرایم و همچنین پاسخ به مطالبات مردمی در برخورد با سارقان و معتادان متجاهر، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با حضور فعال عوامل انتظامی کلانتری ها و پلیس های تخصصی در سطح شهرستان اشتهارد به اجرا در آمد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای اینگونه طرح ها، افزود: با تلاش های بی وقفه مأموران 6 معتاد متجاهر از سطح پارک ها و مناطق جرم خیز دستگیر و جمع آوری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد با اشاره به دستگیر چند خرده فروش مواد مخدر در این طرح، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان، مقادیری انواع مواد مخدر نیز کشف و ضمیمه پرونده شد.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به کشف سه دستگاه موتور سیکلت سرقتی و دستگیری یک نفر در این رابطه، خاطرنشان کرد: در این طرح 4 سارق اماکن خصوصی دستگیر و تاکنون به چند فقره سرقت اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد در پایان، کشف یک فقره سرقت در معابر و اماکن عمومی و دستگیری سه نفر در این رابطه را نیز از دیگر دستاوردهای این طرح برشمرد و تصریح کرد: اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی به صورت توأمان در دستور کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 6 معتاد متجاهر و 4 سارق در اجرای طرح پاکسازی اشتهارد

دستگیری 6 معتاد متجاهر و 4 سارق در اجرای طرح پاکسازی اشتهارد