مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-21فرهنگي

گردهمایی برای نقالی و تعزیه خوانی در محوطه تئاتر شهر


ویژه برنامه «نوای عرشیان و مشق فرشیان» به همت اداره کل هنرهای نمایشی در پاسداشت حماسه فرهنگ ساز عاشورا از 28 تیر در محوطه تئاتر شهر آغاز و با استقبال مخاطبان و علاقه مندان به نقالی و تعزیه مواجه شده است.

- ویژه برنامه نوای عرشیان و مشق فرشیان به همت اداره کل هنرهای نمایشی در پاسداشت حماسه فرهنگ ساز عاشورا از 28 تیر در محوطه تئاتر شهر آغاز و با استقبال مخاطبان و علاقه مندان به نقالی و تعزیه مواجه شده است.

این ویژه برنامه به مناسبت ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) هر شب تا ششم مرداد میزبان شیفتگان عدالت و حق جویی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، این اداره کل با همکاری انجمن هنرهای نمایشی ایران، مجموعه تئاتر شهر و برنامه ریزی کانون نمایش های آیینی و سنتی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم در حال برگزاری ویژه برنامه های نمایشی خود با عنوان نوای عرشیان و مشق فرشیان در محوطه باز مجموعه تئاتر شهر است.

اولین روز از برگزاری این ویژه برنامه که 28 تیرماه رقم خورد، با اجرای نوای عاشورایی توسط گروه ساحل عاشوراییان و با نواختن سنج و دمام آغاز شد.

در حالی که چند هفته ای است هرم گرما نفس های کوچه و خیابان های تهران را به شماره انداخته، چشم که می گردانی، در میان مخاطبان، از کودک و جوان و پیر، زن و مرد را از هر طبقه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی برای نقالی و تعزیه خوانی در محوطه تئاتر شهر

گردهمایی برای نقالی و تعزیه خوانی در محوطه تئاتر شهر