مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-01اجتماعي

تولیدات دانش بنیانی ها پیوست زیست محیطی داشته باشد


مدیرکل محیط زیست استان قزوین با تأکید بر اینکه تولیدات دانش بنیانی ها باید پیوست زیست محیطی داشته باشد، گفت: ضروری است که دانش بنیانی ها در تولید اقتصادی پیشگام باشند و براساس یک دستورالعمل تولیدات خود را همخوان با محیط زیست به ثمر برسانند.

- سعیده خضیر در جلسه اقتصاد دانش بنیان که عصر شنبه 10 تیرماه 1402 در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: طی یک سال گذشته با تعاملاتی که با شرکت های فناورانه داشتیم، سعی کردیم مسائل و مشکلات محیط زیستی استان را با آن ها به اشتراک بگذاریم تا با مشارکت های مردمی و نخبگان بتوانیم برای حل مشکلات اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه مسئله مشارکت با دانش بنیانی ها نیاز به یک سیاست گذاری منسجم دارد، بیان کرد: دانش بنیانی ها، می توانند نقش بسزایی در دستیابی به مؤلفه ها و استانداردهای زیست محیطی داشته باشند.

مدیرکل محیط زیست استان قزوین ادامه داد: قزوین این تاب آوری را دارد که در حوزه هایی چون صنعت، کشاورزی و محیط زیست و فناوری با ورود دانش بنیانی ها به سمت سیاست گذاری های سازمان یافته حرکت کند.

وی با اشاره به مسائل نیروگاه شهید رجایی تصریح کرد: جلسات زیادی در باب مشکلات نیروگاه شهید رجایی در استان برگزار شده و امیدواریم مشکلات محیط زیستی نیروگاه برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات دانش بنیانی ها پیوست زیست محیطی داشته باشد

تولیدات دانش بنیانی ها پیوست زیست محیطی داشته باشد